5/26/2005

random thoughts on the Euro Champ Finals

尋晚忍唔住睇左波,利記果然好野。

賓尼迪斯真係值錢。利記由elimination階段一開始就一直係underdog,後來一直殺入決賽,利物浦球迷長久以來的渴望同世界各地帶著鋤強扶弱心態的人令佢地一下子好大壓力。上半場AC基本上係玩晒,而且利記犯左好多錯誤,謝拉特更加完全毫無表現。

下半場利記竟然可以一鼓作氣連追三球贏埋,好明顯係領隊功勞。論球員實力個人認為AC真係大勝,尤其中前場粒粒皆星,仲要唔係賣波衫多果隻星,技術同"soccer IQ"都很高。反觀利記前場要倚重無乜幾可追到個波既巴路士,後防又唔太穩健,陰功。但係佢地落後咁多仍然好有鬥志,AC班友就響度唔知做乜Q野,平白斷送優勢。呢個情況近年已經多番發生,領隊實在責無旁貸。而且賓尼迪斯當初大膽引入幾個西班牙球員現在收成正果,安察洛堤真係俾佢out-coach左。

利記好野!!!

另外我覺得巴路士有d似朱孝天。實在搞笑。

No comments: