11/02/2006

And the new Season Opens!!!

至愛chicago在season opening客場大勝上屆總冠軍miami,仲要全隊有波入,開心丫。miami斷估未上力,不過今季chicago亦係時候go go go啦下話。

今時今日的chicago bulls係一隊令人滿懷希望既球隊,相較michael jordan時期的君臨天下屈機姿態,加陪的值得支持。john paxson幾年來的改造,令球隊年青,充滿活力和talent。換走eddy curry同tyson chandler,膽大心細,厲害。連續幾年draft到好野(尤其係nocioni同chris duhon)又請到好教練,証明領導層有vision又有做research。今年又有lottery pick同高質外援,yoohoo。芝加哥既民眾真係要開心到碌地,隊波已經完全走出post jordan時代既陰霾,仲愈來愈勁果野另人興奮。

又要講kirk hinrich。係美國nba live 2004電視個廣告一見呢位朋友,就開始留意。又型又好波又有leadership,場外仲成個藝術家樣,憂鬱到痺。女子做趁beckham開始收皮,不妨亦留意留意。

No comments: